FAQ
Kan ik langskomen zonder afspraak?
Nee, wij behandelen alleen op afspraak. Vraag een afspraak aan via het contactformulier of stuur een bericht naar 06-20288745.
Hoe kan ik een afspraak annuleren?
Een afspraak kan tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Bij annulering binnen 24 uur of bij niet verschijnen, brengen wij de kosten van de gereserveerde behandeling/tijd in rekening. Zie ook de Algemene voorwaarden.
Wat zijn de openingstijden van de praktijk?
De praktijk is doorgaans geopend op dinsdag t/m vrijdag, van 8:00-18:00 uur.
Is de praktijk toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn?
Jazeker, er is een lift (bij ingang 1 of 2) om naar de tweede verdieping te gaan, en er zijn invalidenparkeerplaatsen en invalidentoiletten.
Worden de behandelingen vergoed door de zorgverzekering?
Nee, Pedicure Sonsbeek biedt geen pedicurebehandelingen die voor vergoeding in aanmerking komen. Je betaalt de behandelingen zelf.
Hoe kan ik betalen?
Betalen kan voorafgaand aan of direct na de behandeling via een bankoverschrijving, betaalverzoek of tikkie. Contante betaling is eventueel ook mogelijk. Wij verzoeken je vriendelijk om direct na de behandeling te betalen. Zie ook de Algemene voorwaarden.
Wat moet ik meenemen naar mijn eerste afspraak?
Neem indien van toepassing een overzicht van relevante medische gegevens mee (zoals informatie over diagnoses, medicijnen en allergieën). Draag bij voorkeur schoenen die je dagelijks draagt, zodat we deze schoenen kunnen inspecteren.
Doet een pedicurebehandeling pijn?
Nee, dankzij professionele apparatuur en de nattechniek is de behandeling in principe pijnloos en aangenaam. Lees meer hierover bij Werkwijze.
Verkopen jullie ook verzorgingsproducten?
Ja, in de praktijk verkopen we enkele natuurlijke voetverzorgingsproducten, zoals wandelwol, voetencrèmes en nagelverzorgingsartikelen. Vraag er gerust naar tijdens je afspraak.